1. SlotoKing »
  2. FAQ

FAQ (Поширені запитання)

Знайдіть відповіді на найактуальніші запитання про інтернет-ресурс Slotoking та грайте відповідально.

Як створити обліковий запис в казино?

Перейдіть на головну сторінку казино та натисніть на червону кнопку «Реєстрація», розташовану у верхньому правому кутку сайту. Відкриється невелике вікно з двома варіантами продовження – по електронній пошті або за допомогою номеру мобільного телефону. В обох випадках ознайомтеся з умовами грального онлайн-закладу та поставте галочку, що підтверджує факт вивчення правил.

Також можна вказати відповідну валюту і підписатися на розсилку (на пошту або телефон буде приходити інформація про акції, які проводяться).

У процесі створення облікового запису забороняється використовувати несправжні дані. Якщо ви помилково вказали невірну інформацію, зверніться до служби технічної підтримки.

Лист з підтвердженням створення кабінету не надійшов. Що робити?

Спочатку перевірте папку «Спам» в електронній пошті. Можливо, відправлений лист потрапив саме туди. Також варто перевірити коректність роботи E-mail відносно отримання і відправлення повідомлень (не виключено, що вказані якісь обмеження в налаштуваннях). Якщо ці способи не допомогли, повторно введіть адресу пошти і уважно перевірте кожен символ адреси. Якщо ж і це не допомогло, зверніться за допомогою до наших менеджерів.

Чи може один користувач створити декілька профілів в клубі?

Згідно з правилами віртуального закладу кожен користувач може створити один обліковий запис для азартної гри. У разі виявлення ще однієї сторінки, яка належить тому ж геймеру, адміністрація відразу ж блокує її і анулює всі виграші.

Повторне проходження реєстрації можливе лише з дозволу клубу. При досягненні 18-річного віку для користувача автоматично відкривається можливість створення облікового запису.

Як відновити забутий пароль?

Якщо дані для входу в обліковий запис забуті, можна скористатися опцією відновлення. По-перше, відкривається вікно для входу в особистий кабінет. По-друге, натискається кнопка з питанням. По-третє, вказується актуальна електронна пошта. По-четверте, виконуються кроки, прописані в інструкції (зазвичай відправляється на E-mail). Якщо лист відсутній у вкладці «Вхідні», то варто відкрити папку «Спам». Якщо його і там немає, потрібно ще раз ввести адресу. В крайньому випадку зверніться до техпідтримки. Оператори допоможуть навіть в ситуації, коли втрачено контроль над зазначеним E-mail.

Якщо ж авторизація здійснювалася за допомогою номера телефону, система відправить новий пароль через СМС-повідомлення.

Ресурс не рекомендує змінювати електронну пошту, прив’язану до облікового запису. Це негативно позначиться на безпеці ігрового процесу для самого геймера. Зміна Email-адреси в налаштуваннях профілю може бути розцінена як спроба передачі облікового запису іншому власнику. В зв’язку з цим рекомендується відновити доступ до старої електронної пошти і не робити заміну Email-скриньки. Якщо виникають складнощі, напишіть в техпідтримку Кінг.

Как поповнити особистий баланс?

Зайдіть в особистий кабінет, виберіть розділ «Каса» та опцію «Поповнити рахунок». Відкриється вікно зі списком платіжних систем, які підтримуються. Необхідно вибрати той метод, який найбільше підходить, і ввести індивідуальні реквізити. Вони повинні належати особі, яка здійснює транзакцію. Заборонено використовувати реквізити третіх осіб.

Далі вказується валюта платежу і сума поповнення. Після процедури підтвердження транзакція відправляється на обробку. В результаті за короткий проміжок часу кошти надходять на ігровий рахунок користувача. Якщо ж вони не зарахувалися, зверніться в службу техпідтримки і надайте фото чеку або банківської виписки, що підтверджує факт оплати.

Чи можливі додаткові призи за поповнення рахунку?

Під час відкриття депозиту гравці можуть розраховувати на грошові бонуси і додаткові подарунки. Умови їх отримання детально розписані в розділі «Бонуси».

Чи є комісії за сплату?

Так, необхідно враховувати можливі комісії, які стягуються під час валютної конвертації з боку платіжної системи. Ніяких комісій з користувача заклад не утримує.

Особливості виведення грошей

Щоб вивести виграш, потрібно перейти в розділ «Каса», вибрати опцію «Виведення» і вказати бажану для отримання суму. Метод зняття коштів повинен збігатися з методом поповнення.

Перед оформленням заявки переконайтеся, що профіль пройшов верифікацію. Якщо цього не було зроблено, потрібно перейти у власний кабінет і відправити адміністрації копію документу, який підтверджує особу користувача. Після перевірки запит на зняття коштів задовольняється.

Під час першого зняття грошей транзакція перевіряється дві доби. Під час наступних – за мінімальну кількість часу.

to_top